onsdag 10 mars 2010

Dag 3

Jaha då har jag kommit till dag 3 i min hårdsatsning. Ja inte syns det något än, eller känns något heller för den delen. Nej det är klart på dag 3 har det väl inte hunnit hända så mycket. Inte mycket mer än att jag idag har ett otroligt sug på allt som jag serverar Nellie. Macka, yogurth, ost skinka... Herregud vad allt ser gott ut. Ville så gärna skiva en ostskiva o stoppa i mun. Men jag känner mig så duktig. Jag motstod frestelsen. Hoppas jag kan hålla detta nu. Minst i 2 veckor till att börja med. Kanske längre om jag känner att jag orkar. Om vi ska bort på middag på lördag får jag väl synda lite då. Men inget annars. Lite jobbigt att åka på middag o bara dricka mina drinkar. Jag känner mig kraftigt motiverad och jag hoppas att jag fortsätter känna såhär!

1 kommentar:

  1. Du är så duktig gumman! Kör hårt, jag tror på dig! Stor kram

    SvaraRadera