måndag 8 mars 2010

Livet knatar på

Ja det vill jag lova, nu när man är 2 barnsmor känns det som att det inte finns så mycket anant som händer mer än att ta hand om mina barn. Idag har jag dock gått in i en drastisk fas av mitt liv. Jag har bestämt mig att ta itu med mina kilon som är lite för många. Jag har börjat på en kur och hoppas på ett bra resultat på 2 veckor och sen kan jag ta det lite lugnare och få bort de sista kilona i en lite lugnare takt. Dessutom har jag varit ute på en lång promenad med min kompis Helén. Mycket trevligt att bara komma ut och prata utan barn, men dessutom var det så härligt väder ute att jag inte kände hur jobbigt det var att gå. Vi ska göra om det på fredag och sen hoppas jag även vad gäller mina promenader att jag kan hålla igång. Jag vill hinna få till beach 2010 om det går! JA vi får se. Ska banne mig klara detta nu så jag kanske slipper må så dåligt av att se mig i spegeln.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar