tisdag 27 januari 2009

Spruta

Idag har lillsessan fått sin 1-års spruta. Usch jag gillar det inte alls när de sticker henne. Jag kan sticka andra utan problem, men när det gäller henne tycker jag att det är jätte jobbigt. Medan jag satt och blundade så satt Nellie och tittade på när doktorn stack henne i benet. Inte ett ljud sa hon. Jag blev så imponerad av min underbara dotter. Jag passade på att väga och mäta henne oxå, hjälp så hon växer. Jag kan inte fatta hur stor hon har blivit.Om 1 1/2 vecka blir hon ett. Vart har tiden tagit vägen?? Jag fattar inte hur fort det gått.

1 kommentar:

  1. Ja det är sannerligen inte klokt. Minns när vi var och hälsa på, lilla gumman var inte stor då. Tänk att hon blir 1, helt galet! Håller med om sprutorna, det gör lixom ont i hela själen när de sticker ner hela nålen i deras små ben. Usch, jag gillade inte det där minns jag. Saknar dig massor! Kram

    SvaraRadera