söndag 9 augusti 2009

Härlig helg

För första gången på länge kan jag säga att jag verkligen njutit av en hel helg med min familj. Vi har inte snickrat på huset eller gjort några andra måsten, utan bara umgåtts och njutit av det fina vädret. Tror jag valde semester i rätt tid. Det känns bra.
Igår var vi hem till min syster och hennes familj för att fira ett antal födelsedagar som har och kommer att inträffa i deras familj. Vi var hela klanen samlad, alla 11 personer var på plats. Vi fikade, åt kräftor med en massa andra tilltugg och de andra drack en hel del gott. Jag höll mig till vatten och kaffe. Min syster och hennes man och barn öppnade sina fina presenter och vi bara njöt av varandras sällskap.
Till och med Nellie fick lite presenter hon med. Hon är bra bortskämd hon. Men snart kommer en hel del konkurrens för henne! Men det blir bara härligt!! Jag är så lycklig att livet är så bra för mig och hela min familj!! Det händer så mycket roligt i framtiden och jag kan inte annat än bara tacka för att vi har en sån tur med hälsa och allt! Hoppas att detta håller i sig så jag kan fortsätta i detta lyriska tillstånd!!

1 kommentar:

  1. Ni verka rhaft det jätteskön tillsammans allihopa. Det är kul att träffas och bara umgås, det är ju svårt att passa in för alla! Tur att du har semester, då slipper du tänka på jobb åxå! Jag börjar jobba på onsdag, 8,30 ska vi samlas på skolan för en veckas planering innan eleverna kommer. Oj, jag kan inte fatta att jag redan haft 8 vckors sommarlov...känns inte som det faktiskt. Men det ska bli jättekul att komma tillbaka till jobbet, saknar eleverna!
    Massor av kramar!

    SvaraRadera