måndag 5 oktober 2009

Ingen framförhållning här

Just nu känner jag att jag måste börja ta tag i saker och ting. Om några veckor bär det av till Tallin, men jag har ännu inte ordnat med pass. Kanske börjar bli dax. Jag ska försöka ta en tur förbi polisen idag får vi se.
Jag har även kommit på att det nu bara är ca 2 månade kvar till bebis kommer och vi har ingen vagn och jag har inte köpt ett klädesplagg ännu. Lite nytt måste man ju ha. Allra helst om det blir en pojke, inte kul att åka hem med en bebis i rosa klänning eller så. Nej nu börjar det verkligen bli dax att ta en titt på mitt liv och försöka få ordning på saker och ting.

1 kommentar:

  1. Inget pass ännu....Jess din odåga. Tänl om du måste stanna kvar på terminalen...nä se tilla tt fixa passet nu gumman. You make me nervous baby!
    Nä, klart att pojken får klä sig i klänning om han vill men det måste ju ändå vara hans val. Bebisen är nog sötast i vanliga kläder.

    Längtar efter dig och vi kommer inte få problem att få tiden att gå i Tallinn- inte om jag känner oss två. Förresten packa badkläder....Puss och kram!

    SvaraRadera