måndag 19 oktober 2009

Trodde jag var piggare

Jag trodde att min förkylning var bättre, men nu är rösten helt förstörd. Kan knappt kraxa fram mina ord och hostan tar död på mig. Sen var jag hos barnmorskan idag och mitt HB hade gått ner ganska rejält. Kan vara på grund av förkylningen, men inte alls så roligt. Jag har alltid haft bra värden annars. När ska detta ta slut?? Jag har inte annat än haft problem med denna graviditet. Jag orkar knappt tänka på var detta kommer att sluta innan denna bråkiga bäbis bestämmer sig för att komma ut. Ja vi får hoppas att det hjälper med att äta lite järntabletter nu och att jag kanske blir lite piggare av det. Känns som att jag oxå vill börja må bra någon gång.
Förhoppningsvis är det bara ca 7 veckor kvar innan det är dax, om jag inte går över tiden allt för mycket. Men med min tur den här graviditeten så går jag väl över 2 veckor och bäbis kommer lagom till jul. Ja det visar sig.

2 kommentarer:

  1. Jag håller med om att hostan är det allra värsta när man är sjuk. Den tar verkligen livet av en, fy fasiken!
    Ja inte kan bebisen komma tidigare, även om det kan bli en mysig förlossning på Tallink....eller på ett öststats sjukhus i Tallin!

    Puss och kram

    SvaraRadera
  2. svar på din kommentar till mig angående tiggaren vid min dörr: det är därför jag älskar dig Jessica! Vi är precis lika och tänker lika! Fan, har vi verkligen inte samma föräldrar du och jag?

    Kram

    SvaraRadera