tisdag 8 december 2009

Tiden rusar iväg

Nu är lillkillen drygt 1 mån och jag tycker inte att jag hinner så mycket mer än mata, byta blöjor och se till att lillskrutta får lite tid hon oxå. Jag känner mig ganska trött, men det är det värt bara barnen har det bra. Vi har passerat 2:a Advent och julen närmar sig med stormsteg. Jag är inte på långa vägar klar med julklappar. Lillskrutta är vi nog klara med, men det är ju en del andra som ska ha klappar oxå. Förhoppningsvis hinner vi det i helgen.

2 kommentarer:

  1. småbarnstiden är krävande men så mysigt, längtar ihjäl mig efter vår lilla! Ska på mitt första besök hos BVC i morgon efter inskrivningssamtalet. Hoppas få höra hjärtljud....mysigt!
    Tiden går fort och det ör mycekt att hinna med, men tänk på att ta hand om dig och stanna upp och njut av er lilla kille åxå, trots blöjbyten och matning. Det är en underbar tid!

    Tänker på er och saknar er! Massor av kramar till er alla

    SvaraRadera
  2. Stor julkram till er alla! Kram

    SvaraRadera