söndag 10 januari 2010

Nu återgår vi till det normala

Nu är julen verkligen slut. Idag är det första dagen på dagis för Nellie efter en drygt 3 veckors ledighet. Hjälp vad glad hon var när jag väckte henne imorse. Hon har tjatat hela förra veckan om att få gå till dagis. Jag har nu sökt dispens för henne oxå så att hon förhoppningsvis får gå lite längre dagar när hon väl är där.
Jul, Nyår och alla dagar därimellan har varit sköna! Jimmy har varit hemma och jag känner att jag har fått ta igen mig en hel del. Hade det väldigt jobbigt precis innan jul, men nu mår jag ganska bra faktiskt! Leon växer på sig, nu har han kommit en bit över 3 kilos sträcket. Det märks även att han börjar komma ikapp sig själv, han är mer vaken och gillar att ligga och leka i sin babysitter. Mina barn är det bästa jag har!
Igår var vi hemma hos mina föräldrar på fika för min far fyller år imorgon. Det var riktigt trevligt.
Den här veckan är det ett besök på hörcentralen som väntar. Vi måste in och kolla Leons hörsel, han hade för små öron när de skulle göra testet så vi fick skjuta på det lite.
Jag hoppas att det nya året blir toppen för mig och min familj och för alla som jag håller kärt!

1 kommentar:

  1. Ja herregud vad tiden går fort. Lille Leon börjar bli stor och växer så det knakar, vilket är jättebra men lite sorgligt. Man vill ju passa på att hinna njuta ordentligt av bebistiden, den kommer ju inte tillbaka! Hoppas ni har det bra och att ni inte fryser ihjäl! Stor kram till er alla!

    SvaraRadera