måndag 11 januari 2010

Förvånad, glad men ack så förbryllande!

Jag har fått ett brev. Från en person som en gång i tiden varit en människa jag brydde mig om väldigt mycket. Men för några år sedan försvann hon och jag fick reda på saker som jag inte visste innan. Jag blev fruktansvärt besviken, har i hela mitt liv levt i tron om att denna människa var någon annan. Nu har hon kommit tillbaka i våra liv och jag har tydligen fått mig ett brev som dock inte är skickat hem till mig. Jag vet inte vad som står och jag är faktiskt lite glad över att förhoppningsvis få tillbaka lite kontakt med denna människa innan hon försvinner ur våra liv igen. Denna gång pågrund av ålder och sjukdom. Saker som man inte kan styra över själv. Vet inte riktigt hur jag ska känna över detta, men jag är nog mest ganska glad ändå, det blir ett bra avslut tillslut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar