måndag 18 januari 2010

Nu känns det som att den kommit...

Ja motivationen alltså, till att börja ett nytt liv. Idag var min syster och jag ute på en rask och uppfriskande morgonpromenad. Jag vill lova att flåset fanns där tidigt. Kanske inte så konstigt med tanke på att jag inte gjort många knop sista tiden. Men det kändes verkligen härligt! Väl hemma igen bjöd hon på en riktigt mumsig frukost och varmt kaffe. Det var vekligen en helt underbar morgon. Jag hoppas att jag känner likadant på onsdag när Nellie går till dagis igen, då ska jag hitta motivation till att ta en härlig morgonpromenad på egen hand. Men det kommer säkert att gå bra, bara jag ger mig ut direkt på morgonen. Annars kan det bli svårt att komma ut.

1 kommentar:

  1. Du är så duktig! skönt att motivationen kom tillslut! Själv har jag blivit ordinerad att endast gå till och från dagis med kryckan! Känns lite läskigt men jag hoppas min smärta blir mindre nu när jag kommit i gång med sjukgymnastik!
    Stor kram till er alla!

    SvaraRadera