tisdag 26 januari 2010

Trött

Nu får jag verkligen känna på hur det är att vara småbarnsförälder. Inte blir det mkt sömn på nätterna. Lillskrutta somnar jätte bra på kvällarna, då sätter lillprinsen igång. Han håller mig vaken in på natten och när han väl kommit till ro får jag sova max fyra timmar och sen är det dax att gå upp för att elda och sen vaknar min söta tjej pigg som en lärka. Jag ska inte klaga, det är vi själva som valt detta. Men det gör det inte lättare och som tur är går detta över. Men just i detta nu känns det väldigt jobbigt. Jag har ingen energi för barnen till att hitta på roliga saker, inte heller orkar jag ta hand om mitt hem. Jag mår jätte dåligt över att det nu ser ut som det gör men sålänge jag är såhär trött kommer jag inte orka ta tag i något.
Nåväl, jag får sova när jag blir gammal..

1 kommentar:

  1. Trots allt så rullar livet vidare ialla fall och sova...ja det vet jag inte när man får göra. Tänk positivt: du har två helt underbara och fantastiska barn.
    Keep up the good work baby!

    Stor kram

    SvaraRadera