söndag 3 maj 2009

Helgen

Igår var min systers flickor på besök. De sov över till idag. Vi hade en jätte trevlig dag och kväll.
Var ute hela dagen igår och barnen lekte i sandlådan och körde runt lite på Nellies leksaks traktorer. Men jag glömde av att solen var gassande het och på kvällen fick jag syn på min fruktansvärda bondbränna. Hmm, inte bra allra helst inge vackert. Hur ska jag hinna sola bort den till bröllopet?? Nåväl får se till att få bort den på ett eller annat vis.
Idag skjutsade jag hem de små liven på förmiddagen och passade på att åka hem till mina föräldrar en stund. Min andra syster och hennes fästman kom även dem dit på besök. Inte ofta de är dit, men jag är glad att det blev idag så vi hann träffas en stund oxå. Fikade och pratade lite. Det var en snabb visit för oss alla hos mor och far.
Åkte hem sedan för att göda de duktiga arbetarna på gården. De sliter hund och då får man se till att de får lite mat i magen oxå. Nu är jag helt slut och jag kan känna att det är tur helgen är slut så jag får vila upp mig lite i veckan. =)

1 kommentar:

  1. LÅter som en supermysig helg! Skönt med fint väder, nästa gång tror jag bestämt att frun får skutta runt på tomten i bikini! Bonnbränna är inte snyggt! När är bröllopet förresten? Du kanske hinner sola lite solarie! kram

    SvaraRadera