fredag 15 maj 2009

Very long time ago

Jag fattar inte varför dygnet bara har 24 timmar. Önskar helt klart att det gick att hitta en timme till eller så för just nu hinner jag inte med mycket mer än att köra markservice åt grabbarna som håller på att snickra på huset plus att lillskrutta ska ha sin beskärda del av nöje. Dessutom har jag mitt jobb som jag kan bli tokig på, i alla fall just nu när det händer så mycket här hemma då skulle jag vilja vara ledig jämt så maken slapp ta hand om Nellie när han kunde snickra istället. Nåväl, nu har det gjort klart halva huset och det går faktiskt över förväntan.

2 kommentarer:

  1. Du är så duktig. Jobbar hårt på både kvällar och helger, tar hand om en make och en liten prinsessa samt ett hus. du är skitbra Jessica. Hadet tänkt ringa dig en liten kortis igår, men hann inte. Vi hörs i veckan hoppas jag. Saknar dig! Massor av kramar

    SvaraRadera
  2. Ska försöka ringa under helgen... Annars går det att nå mig på mobilen om det brinner i knutarna....Kram

    SvaraRadera