fredag 1 maj 2009

Vilken sommardag

Solen skiner och det är otroligt varmt ute. Vi har lekt i sandlådan och vi håller på att riva huset. Ja vi river ner de gamla fattiglapparna och gör iordning för ny panel. Jag gör väl inte så mycket utav hårdslitet, jag serverar kaffe och vatten, och ser till att karlarna har vad de behöver.
Idag har jag även hängt ut tvätt, det är så underbart när sommaren kommer och tvätten får torka på torkvindan ute. Det doftar härligt om kläderna sen när man tar in dem.
Jag har en helt underbar första maj och nu ska den snart förstöras med arbete. Jag ska jobba 16-20. Som tur är det bara fyra timmar och det går ganska fort, men jag har inte alls någon lust att åka hemifrån.
Nej nu ska jag passa på att njuta lite till av solen innan det är dax att jobba.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar