måndag 29 juni 2009

Solbränna i stora lass...

Idag har vi varit hemma hos min syster och sessans kusiner. Vi har badat i poolen och ätit och fikat en massa. Åkte dit 9 i fm, kom inte hem förrän runt 16 på em. Jag trodde jag satt messt i skuggan och skyddade mig från solen, men ack så fel man kan ha. Solen hittade min bleka kropp även inne i skuggan tydligen för när jag kom hem fick min man sig ett gott skratt. Han tyckte jag fått mig en riktig kräft solbränna.
Lillskrutta har badat och badat och återigen badat. Hon blev helt galen när jag tyckte det var dax att ta n paus från badandet och värma upp sig lite. Men jag är väldigt glad över att hon tycker om att bada. Nu ska vi nog se till att få upp en pool här hemma oxå. Det är skönt att ha något att svalka av sig i nu när det är såhär varmt.
Jag hoppas värmen håller i sig ett tag nu, jag har faktiskt börjat gilla värmen nu. Kanske kan bättra på brännan lite imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar