fredag 3 juli 2009

Vilken natt

Jag har inte sovit många timmar i natt. Vilket väder det var. Jag har inte vad jag kan minnas varit med om ett liknande åskväder på väldigt länge. Herregud vad det brakade och small. Åskan dånade i väggarna och stundtals trodde jag att huset skulle vibrera sönder. Jag är inget fan av åska och det gjorde det inte lättare att somna om heller. Men imorse var det riktigt skönt att vakna, luften var mycket lättare och den tunga värmen är borta. Hoppas nu bara att det tråkiga vädret inte håller i sig allt för länge. Men visst är det skönt att det kommer ett oväder då och då för att lätta upp luften lite. Idag kan vi passa på att göra lite viktiga saker inomhus. Sånt som man inte vill göra när det är soligt och fint ute.

1 kommentar:

  1. Ja herregud vilket jäkla väder, fast det är ändå ganska mysigt när det regnar efter så lång tid med stekande sol och värme. Vi satt här inne hos svärföräldrarna och kollade på film och drack vin. Jättemysigt.
    Idag blir det dop och bröllop och peppar, peppar- inget regn!

    Ha en skön helg min underbara Jessica, jag hoppas verkligen vi kan ses i sommar.
    Saknar dig!

    SvaraRadera