onsdag 22 juli 2009

Lite semester

Igår hade jag en dag ledig. Vi vaknade tidigt och satte oss i bilen till Uppsala. Var framme vid 1030. Umgicks med min underbara vän ANna och hennes familj. Vi tog en tur till Nikkis, ett lek och busland i miniformat. Hjälp vad roligt Nellie hade. Jimmy var mest svettig efter att släpa runt med Nellie bland klätternät och en massa ungar för att komma fram till en stor rutchkana som bara var så rolig.
Efter det åkte vi tillbaka hem till Anna och då sprang tiden bara iväg. Helt plötsligt var kl 21.45 och jag kände att jag ville börja resan hemåt. Eftersom det såklart var jag som var tvungen att köra hem. Maken hade tagit sig en och annan öl. Väl hemma kl halv tolv stöp jag i säng och kände mig överlycklig efter en kanon dag!!
Tack Anna för en strålande dag!!

1 kommentar:

  1. Det är alltid lika kul att träffa dig och din underbara familj! Lilla Prinsessan är verkligen helt underbar!
    Nu är resan bokad inför hösten och det komemr bli ur kul som helst. Fatta vad vi ska prata och umgås!
    Längtar redan!

    Stor kram till er alla tre!

    SvaraRadera