söndag 19 april 2009

Inte gjort så mycket som jag velat

Vi började dagen ganska bra idag. Jag tog fram häcksaxen och klippte ner allt som kom i min väg. Det blev lite bättre men inte helt bra än. Det var lite irriterande att vara ute i det blåsiga vädret. Solen sken, men jag höll på att bli tokig på att det var storm ute. Efter ett par timmars arbete gick vi in för att äta lunch, men sen blev inte dagen som jag hade tänkt mig. Först åkte maken iväg för att hjälpa en kompis, han var borta i 2 timmar. Sen fick vi besök av svärfar som tog en kopp kaffe med oss. Efter det fick vi besök av Johan, Johanna och lilla söta Justin 7 veckor gammal. De var här i ett par timmar. Mycket trevligt. Telefonen ringde dock som aldrig förr. Det är väl typiskt, telefonen kan annars vara död i timmar, men nu gick den varm.
När de lämnat oss var det dax för mat och hux flux är dagen förbi. Heregud jag fattar inte hur dagen bara kan springa ifrån oss. Jag vill ju hinna så mycket mer. Nåväl får sikta på att göra mer en annan helg.
Nu ska jag bara njuta av sista timmarna på denna söndag.

1 kommentar:

  1. Njuta... så ringer jag och pratar en massa skit och din söndag är snart slut! Stackars dig gumman, men det är bara för att vi aldrig ses... Åhh vad kul, har de fått en liten Justin. Härligt! Hoppas allt hade gått bra för dem. Saknar dig, kramelikram!

    SvaraRadera