onsdag 22 april 2009

Över förväntan

Vi har försökt titta över våra möjligheter på att renovera sista stora delarna på huset. Ja, vi ska byta fönster, tilläggsisolera och byta panel på fasaden och gräva grunden. För att eventuellt få hjälp från banken var vi tvungna att ta ut en värderingsman som skulle kolla över värdet på vårat hus. Min man var i kontakt med mäklaren som sålde huset till oss och de gick igenom vad vi gjort med huset redan nu. Efter deras samtal talade han om att han uppskattade värdet till 1 miljon. Sen kan man bara se fördelarna med husets värde när vi sedan gjort alla de andra sakerna. Jag är väldigt glad över detta besked.
Jag har inte kunnat tro att mitt lilla ruckel skulle så tidigt vara uppe i den klassen redan.
Just nu är livet helt underbart och jag mår otroligt bra!! Det är mycket som händer och för tillfället känns livet på topp!

1 kommentar:

  1. Kul! du ser att vara ihärdig och ligga på lönar sig. Ni är skitduktiga, fortsätt renovera och fixa så kommer det bli värt många miljoner i framtiden. Kram

    SvaraRadera