tisdag 15 september 2009

Ett litet inlägg

kastar mig in i bloggandet en liten stund i alla fall. Jag har för tillfället fullt upp med jobb, barn och hus. Men livet är ganska bra. Jag har lite mindre än en månad kvar full tid på jobbet, sen går jag ner på halvtid. Ganska skönt faktiskt. För nu börjar det bli riktigt tungt och jobbigt. På fredag bär det va på Ladies Night. Jag ser fram emot det otroligt mycket. Har velat gå på det ett bra tag och nu blir det verklighet. Hoppas det överträffar mina förväntningar. Jag ska hinna till frissan en sväng på torsdag innan, måste ju vara snygg inför grabbarna.. Haha. Nej men det börjar verkligen bli dax att fixa håret när maken tom säger till mig att beställa tid.
Skrutta trivs fortfarande på dagis, kanske för bra, hon vill inte vila middag när hon är där och så blir hon lite sur när vi ska hem. Men det är tur att det är åt det hållet i alla fall.
Nej nu är det dax att lägga mig ner och bara mysa i soffan, jag är trött för jämnan nu. Men det hör väl till antar jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar