torsdag 24 september 2009

Vad är det som händer??

Igår var jag till las för att kolla upp mina magsmärtor. De hittade ingenting. Det enda de kunde se var att jag hade ganska mycket sammandragningar och så har jag fortfarande högt blodtryck. De ville lägga in mig på förlossningen för observation, men jag ville inte ligga där hela natten själv. Jag är inte så kaxig när det kommer sjukhus. Dessutom fick inte Jimmy vara med pga svininfluensan. Efter mycket fundering och diskussion med läkaren kom vi fram till att jag fick åka hem och ska snart åka tillbaka för lite mer prover. Jag har sovit hela natten, men har tyvärr fortfarande ont i magen. Trots att jag försöker förneka detta så går det inte riktigt bort.
Hmm, hoppas inte de lägger in mig över helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar