torsdag 10 september 2009

Ingen motiavation

Jag har ingen motivation till att sitta här och blogga för tillfället. Kan bero på att jag nu för tiden är så otroligt trött på kvällarna efter jobb och alla sysslor som hela tiden måste göras här hemma. Jag känner inte alls för att sitta vid datorn och jag är mest glad av att bara ligga och läsa en bok så fort lillskrutta gått och lagt sig. Jag får helt enkelt ta en paus från datorn och bloggandet kanske kommer igång igen snart. Men för tillfärllet har jag som sagt inte alls någon lust.

1 kommentar:

  1. Usch vad trist! Jag kommer sakna dina inlägg om vad ni gör därborta i Köping! Men det är klart att du ska ta hand om dig och känna av vad som är bäst för dig. Man är alltid sig själv närmast och behöver man vila så ska man se till att ta sig vila! Hoppas ni mår bra i övrigt och att ni tar hand om varandra! Kramar i mängder till dig- underbara Jessica!

    SvaraRadera