lördag 19 september 2009

Vilken härlig helg

I fradags jobbade jag först hela dagen. Haft lite problem på jobbet, men jag tror att det kommer att lösa sig snart.
Efter jobbet var det bara att åka hem och snygga till sig lite för att sedan möta upp mina arbetskamrater på restaurang Gillet. Där serverades fläskfilé planka och ett glas alkoholfritt vin. Mycket gott. Efter maten satte vi oss i bilarna och så bar det av till Ladies Night. Jag hade väldigt höga förväntningar på den här kvällen, lite besviken blev jag dock att vi fick sitta uppe på en läktare, långt från grabbarna på scen. Men när allt väl drog igång gick det inte att låta bli att dras med i all sång och dans. Hjälp vad vuxna kvinnor kan bli som galna av fyra män som bara står och dansar sjunger och lite komik. Men visst var det härligt, nästa år ska jag dit igen, men då ska jag äta där och banne mig sitta nere på golvet så jag får se Martin lite bättre. Jag får tacka min underbara man som gav mig detta i födelsedagspresent.
Igår var det Parken Zoo som gällde, fackförbundet Metall hade hyrt Zoo för en dag och alla som är medlemmar fick gå in gratis. Vi åkte dit med ett par vänner och det var mycket trevligt. Om inte annat så uppskattades det nog mycket av barnen.
Idag har jag bestämt att vi ska ta en heldag i trädgården och städa upp lite. Bra att få iordning inför vintern.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar