fredag 13 februari 2009

fredag

fredagen den 13, otursdag?? Ja inte kan jag påstå att det ännu varit några som helst tecken på otur för mig. Ja inte någon större tur heller för den delen, utan en helt vanlig dag.
Kanske för att vi inte gjort så mycket idag heller. Vi tog en tur till en väninna till mig. Hennes son fyllde 8 år idag och han ringde och frågade om inte vi kunde kika över på en fika. Nellie och jag bylsade på oss en hel del kläder eftersom jag fick order att klä på oss ordentligt så vi kunde vara ute och leka en stund. Sessan älskar att vara ute i snön. De åkte pulka och lite bob innan vi tyckte det blev för kallt. Efter det tog vi en fika och Nellie fick även hon en rolig leksak i present i efterskott.
Ikväll har lillskrutta badat och vi har haft en mysig familje eftermiddag. Nu sover skrutta och vi ska sätta oss ner och äta en bit mat dricka lite gott vin och sedan slå oss ner framför Let´s Dance. En helt vanlig dag alltså!!

1 kommentar:

  1. Åhhh, det låter hur skönt som helst. Mysigt att vara ute i snön och leka, här har vi lite snö men Filip är mer intresserad av snöhögarna som traktorn skottat upp på trottoaren. Ja, han fål väl leka en liten stund under noga uppsyn, till en annan tröttna. Inte allt för kul! Saknar dig min älskade vän, det var skönt att höra din röst igår. Massor av kramar till er alla tre!

    SvaraRadera