tisdag 17 februari 2009

Vad har hänt??

Min älskade lilla solstråle har blivit en sån mamma gris. Hon är ledsen mest hela tiden när jag jobbar på kvällarna och hon vill inte släppa mammas händer när jag är hemma. Idag har vi lekt, varit och handlat och haft en toppen dag. Men så fort hennes pappa klev in genom dörren så började hon gråta. Jag har aldrig sett henne så ledsen. Men då slog det mig att vi har inte mer än bytt i dörren sista tiden. Så fort han har kommit hem har jag sprungit ut till bilen. Därav hennes hysteri ikväll tror jag. Hon trodde nog att mamma skulle försvinna även ikväll. Vad ont det gör i mitt hjärta när hon så tydligt visar att hon inte vill att jag ska jobba. Fast santidigt är detta nyttigt för henne. Hon måste lära sig att mamma inte alltid är hemma.

1 kommentar:

  1. Usch ja det är inte lätt när krokodiltårarna kommer. Men det gäller att lära sig den hårda vägen. Som mamma känns det nog inte alltid så lätt men, jag har sagt det förrut, Life´s a bitch, get use to it! Saknar dig massor mn bästaste vän! Kram i tussen

    SvaraRadera