söndag 15 februari 2009

Nu är det väl ändå slut

på allt firande av lillskrutta!! Vi har varit hemma hos mina föräldrar för att fira min mor som fyllt år i veckan. Mina systrar passade även på att fira Nellie då magsjukan satte stopp för det på hennes födelsedag. Hon fick återigen jätte fina saker!! Trots ett visst enerverande piano som Nellies kära moster ska få igen för. Inte kul när det inte finns någon avstängningsknapp. Men men hämnden är ljuv.. =)
Vi fick även mycket roliga nyheter idag. Jag såg direkt att det var något skumt på gång. Men inget sa de. Fast tillslut tjatade jag ur dem den stora hemligheten. Haha, jag är så glad för deras skull!! Hoppas bara att allt går enligt planerna nu och att de inte ändrar sig halvvägs. Jag kan bara önska all lycka i framtiden!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar