lördag 21 mars 2009

barnvakter igen

Ja idag har vi haft huset fullt av ungar igen. Visst är det roligt att barnen vill komma hit och sova, men idag kände jag inte riktigt för att ha dem här hemma. Men men, det har gått bra. Vi har lekt och vi har ätit gott och så har vi kollat på Robinson. Ja det har varit helt okej trots att min ork inte helt är med. Jag vet inte riktigt vad det är, men jag känner mig inte helt 100 i kroppen. Kan vara att jag inte sover så länge på morgonen men det blir ändå ganska sena kvällar. Jag hoppas att vi får en ganska lugn dag imorgon efter att vi lämnat tillbaka ungarna.

1 kommentar:

  1. Men det låter ju supermysigt. Skulle åxå vilja ha lite syskonbarn som skulle vilja komma och bo en natt hos mig.... Fast jag kan förstå att det varit en hel del jobb åxå... Kram till er alla tre, miss you!

    SvaraRadera