söndag 29 mars 2009

En timme mindre.

Ja nu var den härliga sommartiden här! Jag känner dock ingen glädje över det idag. Det är grått och trist ute och jag känner verkligen av att det har varit en timme mindre på detta dygn. Jag tycker helgen sprungit iväg och vi har inte hunnit med hälften av vad vi skulle gjort.
Igår jobbade jag kväll och det arbetspasset slutade med ett larm som gjorde att jag fick jobba över en timme. Idag var vi uppe i vanlig tid, men jag hade på något sätt förträngt att vi skulle ställa om klockan och jag hann vara uppe ett par timmar innan jag insåg att uret inte var vad jag trodde.
Vi var iväg till mina föräldrar en stund och fikade, sen var vi över till svärföräldrarna för att prova några skor som de köpt till lillskrutta. Nu har vi kommit hem och vi har badat skrutta och ätit mat. Mer har vi inte hunnit idag.
Jag känner inte alls att jag njutit av denna helg. Nåväl nu är det i alla fall sommartid och snart kommer förhoppningsvis våren.

1 kommentar:

  1. Verkar som ni fått tid till en massa saker ialla fall. Låter som en skön helg, förrutom jobb då förstås. Saknar dig jättemycket gumman, hoppas verkligen vi kan ses snart! Puss på dig och till alla i din underbara familj!

    SvaraRadera